دریل سی ان سی

انواع دریل CNC

انواع دریل CNC - خرید انواع دریل CNC با بهترین قیمت - خرید عمده انواع دریل CNC - بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت انواع دریل CNC

today جولای 27, 2024 alarm 03:56
انواع دریل CNC

اهمیت دریل سی ان سی در صنایع


دریل سی ان سی ( CNC ) + سوراخکاری فلزات

دریل سی ان سی (CNC) دستگاه کنترل عددی است که برای انجام عملیات حفاری، و سوراخکاری انواع متریال فلزی استفاده می شود. این دستگاه با استفاده از یک کامپیوتر و نرم افزار مخصوص، به صورت خودکار و دقیق عمل می کند. در حین عمل سوراخکاری دستگاه CNC به طور خودکار تغذیه، سرعت و عمق حفاری را کنترل می کند. با بکارگیری از درایو های الکترونیک و موتور های قابل برنامه ریزی، دستگاه دریل CNC قادر به تولید قطعات با دقت بالا و تکرارپذیری است. دریل cnc یکی از انواع ماشین های سی ان سی است که در مدل های تک جهت، سه جهت، دریل لوله طراحی و تولید می شود.

اهمیت دریل سی ان سی در صنایع

دریل CNC بعنوان مهمترین دستگاه در خط تولید صنایع مختلف است. برخورداری از دقت سوراخکاری با مته های UDIRIL 0.1 میلی متری با حداقل خطا سبب محبوبیت و کاربردی شدن آن برای صنعتگران شده است. دریل سی ان سی مجهز به سیستم مکانیز و نامحدود است که بدون دخالت اپراتور قادر به اندازه گیری میلی متری جهت سوراخکاری با بالاترین کیفیت می باشد.

اولین و بزرگترین شرکت تولید کننده ماشین آلات CNC در ایران برنا ابزار است که در حال حاضر مدل های مختلف دریل سی ان سی را طراحی و تولید می کند.

کاربرد دریل سی ان سی در صنعت فلز

تطبیق پذیری یکی از بزرگترین مزایای استفاده از دستگاه حفاری CNC است. در واقع، چندین صنعت برای کاربردهای مختلف به یک دستگاه حفاری استاندارد و قابل حمل متکی هستند. همانطور که متوجه خواهید شد، این نوع ماشین برای موفقیت بسیاری از شرکت ها به دلیل دقت و اطمینان باورنکردنی آن ضروری است.

واقعیت این است که امروزه تقریباً تمامی صنایع، از شرکت های کوچک گرفته تا شرکت های بزرگ، از این نوع ماشین های حفاری استفاده می کنند. ماشین‌های CNC افزایش تقاضا را تجربه کرده‌اند و به همین دلیل، تعداد کاربردها همچنان در حال افزایش است. همچنین انواع مختلفی از دستگاه های حفاری وجود دارد که تعداد کاربردها را نیز افزایش می دهد. با این حال، موارد زیر پنج برنامه کاربردی هستند که رایج ترین آنها در نظر گرفته می شود.

ساخت فلز :

یکی از کاربردهای این دستگاه حفاری سوراخ های دقیق در مواد فلزی جامد است که توسط صنایع خودروسازی، هوافضا، ساختمان و سایر صنایع در تولید محصولات نهایی استفاده می شود.

ساخت قطعات و اجزای کامپیوتر :

همچنین برای سازندگان قطعات و اجزای کامپیوتر استفاده از دستگاه CNC برای حفاری رایج است. برای این صنعت، دقت بسیار مهم است، چیزی که این دستگاه ارائه می دهد.

صنعت برق :

برای این صنعت، حفاری CNC و سایر ماشین‌ها ضروری است. برای این کاربرد، سازندگان در بیشتر موارد از دستگاه تخلیه الکتریکی نیز استفاده می کنند.

در بین تمام فرآیندهای CNC، حفاری رایج ترین است. این دستگاه قادر است سوراخ های دقیقی با استانداردهای مختلف ایجاد کند که معمولاً بین سوراخ ها فاصله دارد. با مجموعه ای از مته های منحصر به فرد، از جمله قابل نمایه سازی، اجکتور، بیل، تخت، رولپلاک و آوگور، این یک دستگاه قادر به تولید چندین چیز است.

در میان بهترین تولید کنندگان دستگاه های حفاری CNC، شرکت NexGen Machine از رقبا متمایز است. ما اهمیت محصولات دقیق را درک می کنیم و با تقریباً 45 سال تجربه، مشتریان ما از نتیجه آن هیجان زده می شوند. می توانید از وب سایت ما دیدن کنید تا در مورد شرکت ما و خط کامل محصولات و خدماتی که ما ارائه می دهیم مطلع شوید یا همین امروز با ما تماس بگیرید تا با نماینده شرکت در مورد نیازهای خود صحبت کنید.

برنا ابزار تولید کننده دستگاه های سی ان سی پلاسما با بهترین کیفیت می باشد.

مزیت دریل سی ان سی CNC

دستگاه دریل سی ان سی بعنوان یکی از کاربردی ترین دستگاه های CNC خط تولید شرکت برنا ابزار است. این نوع دستگاه سی ان سی برای صنایع سازه فلزی بسیار کاربردی و مفید است.

این دستگاه قادر به سوراخکاری با بالاترین دقت یعنی 10 میلی متر و با حداقل خطا است و بالاترین امنیت و خستگی ناپذیر است. سی ان سی دریل در سه نوع کلی طراحی و تولید شده. برای آشنایی بهتر با کارایی و انواع این دستگاه با ما همراه باشید.

  • دارای سرعت بالا
  • قابلیت تکرار پذیری
  • قابلیت تعریف کردن چند نقطه متفاوت در این دستگاه
  • مجهز به سیستم نرم افزاری کاملا فارسی تحت ویندوز
  • امکان کنترل سرعت با استفاده از نرم افزار و همچنین دور اسپیندل

دریل سی ان سی تک محور دارای یک اسپیندل روی محور Z است که قادر به سوراخکاری برروی انواع ورق فلز با ضخامت های 100 سانتی متر می باشد. این مدل دریل سوراخکاری سی ان سی کاربردی برای صنایع و کارخانجاتی است که در طول روز خروجی بالای 3000 تن را دارند.


category کیفیت برتر ضمانت کیفیت محصول
diamond سابقه درخشان بیش از سال ها درخشش
line_style زیبایی همراه کارایی زیبایی ظاهری و حفظ تقارن و تناسب
desktop_windows نرم افزار فارسی نرم افزار فارسی تحت ویندوز